Az előadáson való részvételhez regisztrácó szükséges!
A program ingyenes.
Program:
8:30-tól megérkezés a helyszínre
9:00-9:30 MEGNYITÓ, BEMUTATKOZÁS
9:30-11:00 mozgásfelmérés, mozgásfejlesztő pálya bemutatása és használata MINDEN JELENLEVŐVEK, és opcionálisan külön mozgás felmérése a visszaigazolt 20 gyermekkel.
8:30-tól megérkezés a helyszínre
9:00-9:30 MEGNYITÓ, BEMUTATKOZÁS
9:30-11:00 mozgásfelmérés, mozgásfejlesztő pálya bemutatása és használata MINDEN JELENLEVŐVEK, és opcionálisan külön mozgás felmérése a visszaigazolt 20 gyermekkel.
Sportpálya használata és lehetőségek megmutatása, hogy képesek legyenek KÖZÖSEN a fejlesztő mozgásokat megcsinálni a gyermekkel, rendszeresen a sportpályán vagy az otthonukban.
TELJES program:NYILVÁNOS ÉS INGYENES a jelenlevőknek,
Regisztráció akkor szükséges, ha szeretné, hogy a 8-12 év közötti gyermekének a helyszínen felmérését csináljunk ez idő alatt. Ez esetben , egy ALAP mozgás felmérő lapot töltünk ki, melynek „fejlécét” a szülő a helyszínen tölt ki, és ír alá a beleegyezésével.
11:00-től előadások NYILVÁNOS, bárki jöhet:
– Az erdő etikája. Előadó: Lantos Balázs
– Beépíthető mozgások, információk az egészségesebb mindennapokért. Előadó: Szilágyiné Csikós Niki, Sallai Orsi- SOrSi
– Az erdő etikája. Előadó: Lantos Balázs
– Beépíthető mozgások, információk az egészségesebb mindennapokért. Előadó: Szilágyiné Csikós Niki, Sallai Orsi- SOrSi
Tervezett befejezés 13:00
Előadók:
A szervező Sallai Orsi-SOrSi, masszőr terapeuta, rehabilitációs tréner:
A több, mint 20 éves fő állású masszőz terapeuta praxisomban már megtapasztaltam-, milyen problémákat okoz a nem megfelelő terhelése a testnek kicsiknek ,és nagyoknak egyaránt. Sok év alatt elvégzett terápiákból -megfigyelés útján- kiemeltem a leghatékonyabb részt, és azt „gyúrtam össze”, és így alkalmazom a mai napig.
Az a megtiszteltetés ért, hogy ezzel a látásmóddal, kezeléssel 2016. februárjától hivatalosan is védjegyoltalom lett ez a szemléletem, terápiám, nevem: SOrSi masszázs
A több, mint 20 éves fő állású masszőz terapeuta praxisomban már megtapasztaltam-, milyen problémákat okoz a nem megfelelő terhelése a testnek kicsiknek ,és nagyoknak egyaránt. Sok év alatt elvégzett terápiákból -megfigyelés útján- kiemeltem a leghatékonyabb részt, és azt „gyúrtam össze”, és így alkalmazom a mai napig.
Az a megtiszteltetés ért, hogy ezzel a látásmóddal, kezeléssel 2016. februárjától hivatalosan is védjegyoltalom lett ez a szemléletem, terápiám, nevem: SOrSi masszázs
Szilágyiné Csikós Nikolett, gyógymasszőr, rehabilitációs tréner
Sportrehabilitációs tréner, gyógymasszőr és 2 gyermek édesanyja. Már egész kis korom óta életem része a mozgás, számos sportban kipróbáltam magam, és viszonylag fiatalon 16 évesen már mozgásos foglalkozást tartottam gyerekeknek. Az elmúlt 10 évben sok egyéb szakmai továbbképzésen vettem részt, melyekkel célom az, hogy megértsem és a lehető leghatékonyabban tudjam segíteni az emberek mozgásszervi problémáit, legyen akár felnőtt, akár gyermek.
Sportrehabilitációs tréner, gyógymasszőr és 2 gyermek édesanyja. Már egész kis korom óta életem része a mozgás, számos sportban kipróbáltam magam, és viszonylag fiatalon 16 évesen már mozgásos foglalkozást tartottam gyerekeknek. Az elmúlt 10 évben sok egyéb szakmai továbbképzésen vettem részt, melyekkel célom az, hogy megértsem és a lehető leghatékonyabban tudjam segíteni az emberek mozgásszervi problémáit, legyen akár felnőtt, akár gyermek.
Lantos Balázs masszőr-terapeuta; könyvfordítás és -kiadás
Előadás témája-
Erdő etikája – a növények a társadalmunk részei A növények az emberekhez és az állatokhoz hasonlóan „élőlény”-ek, definíció szerint is. Tehát élnek, éreznek, kommunikálnak, növekednek, tanulnak. A Földön 3-4.000 emlős faj, 8-9.000 madárfaj és 60.000 növényfaj él. A növények pár százmillió évvel régebben vannak a Földön, mint az ember és sokkal többfélék. Egyes egyedek sokkal tovább is élnek, és az emberekhez képest igazi óriások. Ebből a szemszögből nézve akár úgy is tűnhet, hogy az igazi földlakók valójában a növények, míg az ember csak átutazóban van itt, és rövidke tanulóidejére ők teremtik meg a megfelelő környezetet, oxigént juttatva a légkörbe és energiát a földbe. Az iskolai oktatás során minderről nem sok szó esik – de az ember a természet része és ha ezt elfelejti, az később problémákat okoz. Egyetlen nap, vagy néhány rövid óra persze kevés minderről részletesen beszélni, de a gyerekek még sokkal közelebb állnak a természethez, mint mi, felnőttek, és gyorsabban is tanulnak. Ha a látásmódjukban kialakul (vagy talán megmarad) a természet tisztelete, valahogy úgy, ahogy az utóbbi évtizedekben a társadalmunk – legalábbis a törvényi szabályozás szintjén – elkezdte az állatok érdekeit is figyelembe venni, az segíthet abban, hogy békésebb társadalmat építsenek fel és hagyjanak az utókorra. Az ilyen irányú nevelést pedig nem lehet elég korán kezdeni.